Опис на работната позиција
- Идентификување на групата на цел на рекламната кампања.
- Анализа на каналите за комуникација, нивната насоченост кон целните групи, честота и цена.
- Избирање на најдобриот канал за комуникација или комбинација од нив.
- Оптимизирање на рекламната кампања од аспект на цена и нејзина насоченост кон целната група.
- Подготвување предлози за клиентите за одобрување.
За компании - Извор од доверба кој ќе ви помогне во одлучувањето за плати
Одредете ги платите на вашите вработени правично, со помош на деталниот извештај за плати. Имајте релевантни податоци за плати секогаш при рака.
Најчестиот пат во кариерата на еден вработен
Графикот покажува како вработените најчесто напредуваат во својата кариера. Кликнете на името на позицијата за да добиете детали со податоци за плата.
Позиција: Медиа планер - Маркетинг, рекламирање, PR
Работната позиција е
рангирана на
Застапеност на жени на позицијата
Просечна возраст на испитаникот на позицијата
742. место
Поштар
Телекомуникации
22.567 - 45.107 MKD
327. место
Специјалист за известување
Економија, Финансии, Сметководство
22.567 - 66.843 MKD
1. место
IT Architect
Информациски Технологии
32.300 - 331.622 MKD
Дали овој опсег на плати е преголем?
Дознајте ја просечната плата во вашиот регион со пополнување на краток прашалник
Споредете ја вашата плата со другитеДобијте детални информации за платите во вашата земја
Pro
Извештај за плата за компании
7.257,00 MKD*
* со вклучен ДДВ / 6.150,00 MKD без ДДВ
Нарачај анализа- Плата за работната позиција според регион, образование, работно искуство, големина на компанија и возраст
- Вкупна плата и нејзини компоненти (варијабилен дел, бонуси, награди)
- Распределба на испитаниците во рангови на плати
- Опсег на платите изразен во 1. децил, 1. квартил, медијана, 3. квартил, 9. децил и просечна плата
- Детален преглед на сите нефинансиски бенефиции
- Анализа на финансиски бенефиции