logo

Плати во категоријата

Осигурување

Опсегот на платата за лице што работи во Македонија во Осигурување вообичаено се движи од 24.901 MKD (минимална плата) до 56.107 MKD (највисок просек, вистинската максимална плата е повисока).

Ова е вкупната месечна плата во која се вклучени и бонусите. Платите драстично се разликуваат помеѓу различните работни позиции. Доколку ве интересира платата за одредена работна позиција, погледнете ја подолу платата за специфична работна позиција.

Просечна нето плата во категоријата Осигурување
Платите може да варираат во зависност од позициите, прикажаната вредност е индикативна.
80% од луѓето заработуваат:
25K - 56K MKD
10% заработуваат помалку 25K MKD
10% заработуваат повеќе 56K MKD


Платите во анкетата се изразени во нето.

Врз основа на истражувањето за плата Mojaplata.mk, 80% од луѓето во категоријата Осигурување во Македонија заработуваат помеѓу 24.901 MKD и 56.107 MKD месечно нето.

10% од вработените заработуваат помалку од 24.901 MKD и 10% од луѓето заработуваат повеќе од 56.107 MKD.

Анкетата се базира на податоци од вработените, исчистени од екстремни и дупликати вредности.

За компании - Извор од доверба кој ќе ви помогне во одлучувањето за плати

Одредете ги платите на вашите вработени правично, со помош на деталниот извештај за плати. Имајте релевантни податоци за плати секогаш при рака.

Список на позиции во категоријата Осигурување и опис на нивните работни места

Работна позиција
Опис на работната позиција
Пазарен опсег
Администратор за осигурителни полиси
  • Проверка на точноста и комплетноста на договорите и нивните измени, нивната обработка во информацискиот систем и интервенирање во погрешни договори.
  • Обработка на техничките и нетехничките промени во договорите.
  • Дополнување на осигурителни премии и внос на премиите во информацискиот систем.
  • Идентификување и спојување на примени плати со прописите за премии.
  • Исклучување на потсетници и повици за месечно сметководство и неплатени премии до клиенти.
  • Обработка на неискористени осигурителни премии и надплати на премии (пресметка и исплата до клиенти).
  • Откажување, раскинување и продолжување на осигурителни договори.
  • Подготвување на документи за книговодство.
  • Водење на регистар на договори според важечките прописи за регистрација на компанијата.
  • Комуницирање со клиенти и дистрибутивни мрежи за управување со осигурителни полиси.
22.978 - 40.748 MKD
Актуар
  • Мониторинг на осигурителниот пазар, развој на нови производи и предлагање промени на постојните производи.
  • Формулирање на осигурителни договори, осигурителни услови и посебни аранжмани.
  • Одредување на премијални тарифи, висина на технички резерви во животно осигурување и дополнително осигурување.
  • Подготвување и ажурирање на технички деловни планови и прирачници.
  • Подготвување на документи за спроведување на промени поврзани со иновации на производи во информацискиот систем.
  • Креирање и ажурирање на компјутерски програми за дистрибутивни мрежи, ценовни изразувања, оданочување и технички промени во животно осигурување.
  • Тестирање на профитабилност на производите.
  • Подготвување на персонализирани осигурителни понуди.
  • Подготвување на документи за проценка на не-стандардни промени во животно осигурување.
  • Извршување и обезбедување на активности поврзани со финансиски фондови во животно осигурување со инвестиции.
  • Подготвување на докуметација и учество во спроведување на методолошки обуки за дистрибутивни мрежи.
  • Подготвување на докуметација за сметководство, Народна банка на Словачка, аудитори, акционери и други ентитети, подготвување на периодични извештаи за реосигуратора.
  • Обезбедување на стручна консултација за производе од животно осигурување на други единици на компанијата.
28.698 - 86.860 MKD
Директор на филијала
  • Надгледување на целокупната работа и насока на филијалата.
  • Водење и раководење со тим за да се обезбеди висок степен на перформанси и продуктивност.
  • Изработка и спроведување на бизнис планови за остварување на целите и задачите на филијалата.
  • Градење и одржување на силни односи со клиенти, заинтересирани страни и партнери.
  • Обезбедување усогласеност со политики на компанијата, регулаторни акти на индустријата и стандарди на квалитет.
  • Надгледување на перформанс-метриките на филијалата и приготвување на редовни извештаи за високото раководство.
  • Идентификување на могуности за раст и унапредување во службите и работата на филијалата.
  • Управување со буџетите и финансиската перформанса, вклучувајќи прогнозирање и контрола на трошоци.
  • Одржување на редовни обуки и сесии за развој на вработените за унапредување на вештините и знаењата.
  • Решавање на прашањата на клиентите и решавање на проблемите навреме за одржување на задоволство и лојалност.
  • Соработување со други филијали и одделенија за усогласување на стратегиите и споделување на најдобри практики.
  • Претставување на филијалата на индустријски настани, конференции и заеднички настани.
Менаџер на оддел
  • Води и раководи Odделот за осигурување за да обезбеди оперативна извонредност и остварување на организациските цели.
  • Надгледува планирање, извршување и испорака на услугите за осигурување, обезбедувајќи усогласеност со меѓународните стандарди и политиките на компанијата.
  • Развива и имплементира стратегии за подобрување на ефикасноста и ефикасноста на процесите за осигурување.
  • Надгледува, менторира и оценува членовите на тимот, поттикнувајќи професионален раст и високи перформанси.
  • Соработува со вкрстенофункционални тимови за да ги одговори на потребите на клиентите и да del الأد swearing решенија за осигурување.
  • Мониторира индустриски трендови и регулаторни промени за да обезбеди дека услугите на одделот останат конкурентни и усогласени.
  • Подготвува и презентира извештаи за перформансите на одделот, клучните метрики и области за подобрување до високото раководство.
  • Установува и одржува силни односи со клиентите, обезбедувајќи високи нивоа на задоволство и доверба.
  • Идентификува можности за бизнис развој и придонесува за растот на Одделот за осигурување.
  • Раководи со буџети, ресурси и распореди на одделот за да ги оптимизира продуктивноста и ефикасноста на трошоците.
  • Обезбедува имплементација на практики за менаџирање на ризик и одржува највисоки стандарди на квалитет и интегритет.
  • Претставува одделот на внатрешни и надворешни средби, промовирајќи ја организациската вредност и мисија.
22.567 - 110.440 MKD
Советник за загуба
  • Извршување или осигурување на оглед на оштетени или уништени предмети, вклучувајќи го пополнувањето на соодветната документација.
  • Комуницирање со клиенти, вклучени или поканети лица, јавни органи и надворешни партнери по договор со цел да се обезбедат сите документи неопходни за целосна проценка на поплака.
  • Проценка на поплаките на клиентите за обесштетување според применливите правни регулативи и договор за осигурување и известување на клиентите за исходот.
  • Одредување на износот на резервата за обесштетување и износот на обесштетувањето во склад со применливите правни регулативи, внатрешни регулативи и договор за осигурување и испорака на осигурителните бенефиции до клиентите.
  • Приготвување документација за постапките на регресија.
  • Работа со жалби и жалбите од клиентите.
  • Нудање на професионални консултантски услуги на клиентите и другите одделенија во компанијата во врска со решавањето на поплаките во дадената класа на осигурување.
  • Ажурирање на одговарачките формularи, внатрешни регулативи и директиви.
22.567 - 59.351 MKD
Специјалист за контрола на исплата на осигурување
  • Прегледување на регулации и плаќања за осигурување во информативниот систем на компанијата и предлагање надворешни контроли.
  • ẤnEEP Bald тради надворешни контроли за усогласеност со законските обврски на исплатувачите на осигурување и ажурирање на податоците на исплатувачите на осигурување во регистерот на обврзници.
  • Обработка на резултатите од надворешните контроли во информацискиот систем и издавање контролни протоколи.
  • Подготвување документи за наплата.
  • Мониторинг и статистичка евалуација на резултатите од надворешните ревизии.
  • Регистрирање на документи издадени од исплатувачи на осигурување во информацискиот систем на компанијата и издавање уверенија за исплатувачите на осигурување.
  • Комуникација со исплатувачите на осигурување при решавање проблеми со известување и плаќања за осигурување.
22.567 - 62.722 MKD
Специјалист за набавка на здравствена заштита
  • Проверка на администрирањето и ажурирањето на регистарот на здравствени служби (HCP).
  • Проверка на потполноста и вистинитоста на договорите склучени со HCP.
  • Учество во спроведувањето на постапката за консултации во врска со договорните услови.
  • Обработка на прифатените коментари во врска со договорните услови и осигурување на нивно вклучување во договорните односи.
  • Соработка во подготовка на предлози за здравствените програми на компанијата.
  • Оценување на материјално-техничката опрема во врска со договорните услови на HCP во однос на нивниот плаќање.
  • Работа со анализи и креирање на секундарни анализи во областа на ценовите услови утврдени во договорите со HCP, според потребите и барањата на компанијата.
  • Подготовка на статистички прегледи за влијанието на ценовните прилагодувања на условите за HCP врз буџетот на компанијата.
  • Издавање на мислења и обработка на барања упатени до Управата за надзор на здравството, Министерството за здравство на Република Словачка и други институции, ако нивното барање е фактички соодветно за одделот.
Специјалист за реосигурување
  • Обработка на предлозите за актуарски капацитет на компанијата за да се обезбедат поединечни ризични групи.
  • Подготвување предлози за програми за реасигурација (задолжителна реасигурација).
  • Спогодување на условите на договорите за реасигурација со реасигуратори и обезбедување усогласеност.
  • Дефинирање на параметрите на договорите за реасигурација во информацискиот систем.
  • Подготвување спецификации за IT обработка на ризици од реасигурација во информацискиот систем.
  • Обезбедување процеси на комутирање (завршување) на договорите за пропорционална реасигурација.
  • Pruशनypa нa експертско консултирање на услови за полиси за поединечни деловни случаи за одделенија кои ги развиваат осигурителните производи.
  • Обезбедување факултативна реасигурација и посебни прифаќања за поединечни ризици.
  • Плаќање премии и уредување на изведба на реасигуратори.
  • Подготвување документи за сметководство.
  • Подготвување анализи и извештаи за реасигураторите, одборот, ревизорите и надзорните тела на компанијата.

Знаеме многу повеќе за вашата плата!

Ние знаеме дали заработувате повеќе или помалку од просекот во вашиот регион. Ние знаеме и како образованието влијае на платата и колку би заработувале во странство.