Дали работите како Директор на кол центар во Македонија? Се прашувате колкава е вашата плата во споредба со другите?
Се подготвувате за интервју или преговори за плата? Сакате да знаете која е платата која одговара на вашата позиција?
Едноставно е - пополнете го краткиот прашалник и ќе дознаете колку изнесува платата за Директор на кол центар во Македонија.*
Споредете ја вашата плата со другитеОпис на работната позиција
- Надгледува и раководи со секојдневните операции на центарот за повици, обезбедувајќи ефикасна и ефективна испорака на услуги.
- Развива и спроведува стратешки планови за подобрување на услугата кон клиентите, оперативната ефикасност и општата изведба на центарот за повици.
- Раководи, ментира и развива високоефективен тим на менаџери и вработени во центарот за повици за постигнување на организациските цели и задачи.
- Установува и надгледува клучни показатели за изведба (КПИ) за проценување на ефективноста и квалитетот на операциите на центарот за повици.
- Соработува со другите оддели за усогласување на активностите на центарот за повици со пошироките цели и стратешки планови на компанијата.
- Потикува иницијативи за континуитет во подобрувањето за оптимизирање на процесите, технологијата и интеракциите со клиентите.
- Раководи со планските и контролните активности за буџетот за обезбедување на финансиската ефикасност и контрола на трошоците на операциите на центарот за повици.
- Обезбедува усогласеност со регулативата на индустријата и политиките на компанијата, одржувајќи високи стандарди на услуга кон клиентите и заштита на податоци.
- Анализира и извештајува за метриките за изведба на центарот за повици, давајќи увид и препораки на високото раководство.
- Создава позитивна и мотивирачка работна средина што поттикнува тимска работа, иновации и професионален развој.
- Решава ескалирани проблеми и жалби на клиентите, обезбедувајќи задоволително решение и задоволство на клиентите.
Опсег на плата за поврзани позиции во категоријата Топ Менаџмент
Ниска плата
Просечна плата
Висока плата